Friday, December 30, 2011

Running Man Ep 73 [English Sub]


Ada tak antara pengunjung blog O.M.O.T ni yang sukakan rancangan realiti Korea? K-Pop? Kali ni OMOT nak share ngan korang satu rancangan realiti (Korean Variety Show) yang sangant OMOT gemari. ehehk skema plaaakk...

Program ni disiarkan melalui Channel Korea SBS kalau tak silap kat Astro pun ade channel ni kan?

Running Man ni kira ala-ala gameshow gak tapi lain daripada yang lain. Cast dorang pun terdiri daripada artis-artis K-Pop yang terkenal. Cast dorang terdiri daripada permanent member dan guest. Permanent member terdiri daripada MC No 1 Korea Yoo Jae Suk, Kim Jong Kook, Song Jihyo, Kang Gary, Lee Gwang Soo, Ji Suk Jin, Ha Dong Hoon (Haha), dan Song Joong Ki. Masing-masing ada karekter yang menarik.

Guest yang pernah datang ke rancangan ni adalah SNSD, Big Bang, TVSQ, CN Blue, dan ramai lagi. Korang nak x? Sekarang ni dah sampai episode 73. So jom tgk trailer dia kat youtube. Hwaiting!




Macam Best tak? episod ni adalah sambungan dari episode sebelumnya dimana setiap 10 episode dorang akan ke luar negara. Antara negara yang sudah dorg pergi seperti Thailand, dan China. Dengar2 tak lama lagi dorang nak datang Malaysia. Daebak!

Ok2. ni hah tengok la korang RM73 Hong Kong.


Kredit: KShownow

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...