Wednesday, December 28, 2011

Stacy - Top 3 Best Asian Performers

(ini adalah blog penulis yang baru, kerana blog lama sudah tidak digunakan lagi. atas sebab2 tertentu) korang2 follow2 la ya!

Siapa yang tak kenal dengan Stacy Angie ni? Samaada korang tinggal kat luar negara ataupun hmmmm... tak update langsung tentang perkembangan seni tanah air.

Stacy Angie lincah diatas pentas

Baik kanak-kanak mahupun remaja serta makcik2 mesti kenal ngan Stacy ni. Apa taknya dengan jolokan Dancing Queen Malaysia dan sering kali dikatakan klon kepada Agnes Monica (penulis tak bersetuju dengan statement murahan tersebut) Stacy yang kini semakin popular dengan single terbarunya iaitu Kasanova sangat digilai dan tidak salahnya kalau penulis mengatakan Stacy adalah ikon remaja masa kini.

Takpe la biarkan la kontroversi yang mengatakan sape tiru sape yang penting Stacy tak pernah menghampakan ramai peminatnya sampaikan ada yang sanggup turun dan bersorak ketika Stacy membuat persembahan di merata-rata tempat seluruh Malaysia.

Cukup dengan intro kita. kali ni Stacy sekali lagi membuat peminatnya bangga (penulis turut tidak ketinggalan) apabila berjaya berada di tempat-3 untuk undian yang saya tulis kat atas. Stacy mengketepikan beberapa nama besar Artis2 di Asia seperti Anggun dari Indonesia dalam salah satu blog yang cukup popular iaitu http://jamboxx.wordpress.com/2011/10/15/top-five-female-performers-in-asia/.

Namun berbeza dengan situasi ditanah air kita ini, kerana bakat dan persembahan Stacy seolah2 dipandang sebelah mata oleh beberapa pihak. Mujurlah Stacy sentiasa ditemani oleh peminat-peminat merahnya yang tak henti2 menyokong beliau.

Apa yang lebih penting, tanpa sokongan peminat tiada la artis2 yang berjaya. ye x?

ps: mudah2an pada masa akan datang Stacy mampu memjadi artis yang berjaya dan popular bukan setakat di Malaysia malah diperingkat antarabangsa. Sayang sekali jika bakatnya tidak digilap kerana peluang yang banyak diluar sana mampu digapai.

4 comments:

  1. banyakkn buat show @ wat aktiviti btemu peminat.
    Seperti karaoke bsama peminat @ bsukan @jungle track di Sabah Bah.huhu sure gempaq

    ReplyDelete
  2. stacy..bia jak org pndng awk sblh mate..coz diorang x tau mnilai bkat awk..yg pnting awk kna tau (n msti tau) yg fans awk (trmasuk sye yg mnat gile kt awk) akn ttp sokong awk,smpi bile2..go stacy gooo!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...