Wednesday, December 28, 2011

Bila artis memuji Stacy


Perkara biasa apabila seseorang peminat itu menyanjung dan memuji artis kesayangan mereka. Namun apa yang paling membanggakan apabila seseorang artis itu memuji kebolehan serta bakat yang ada pada artis lain.

itulah yang berlaku kepada Stacy Angie ketika membuat persembahan kat AIM 18 yang lepas. Setelah selesainya persembahan Stacy, beratus2 tweets yang Stacy terima. Tak kira puji-pujian mahupun yang kurang senang dengan persembahan beliau.


Aksi Stacy ketika berada di pentas AIM 18 yang lepas.


Namun rakan-rakan artis turut tweets Stacy serta memuji aksi persembahan beliau yang lincah diatas pentas. Lihatlah saja tweeted kat bawah ni. (source: Stacy Angie Frenz Facebook)




Antara artis2 yang memuji persembahan Stacy adalah Rashidi Ishak, Amy Search, Yuna, dan Aznil Haji Nawawi. Hebat tak?


Ini pula tweeted dari Imran Ajain yang menyokong jika bakat Stacy dikembangkan ke peringkat yang lebih tinggi setanding dengan artis-artis K-Pop.

Bagi korang yang terlepas persembahan Stacy time AIM jom layan video kat bawah ni... Stacy menyanyikan lagu terbaru beliau iaitu KASANOVA.





8 comments:

  1. suppost 2 be ok..be congrat...power the enargy is around ur gurl...hehe sumandak digoda...

    ReplyDelete
  2. Imran Ajmain's suggestion is great. Why don't Stacy's manager think about that. Try is better than do nothing right? Good Luck then!

    ReplyDelete
  3. love stacy very much...dia sentiasa stunning on stage....palan2 sumandak...

    ReplyDelete
  4. hebat stacy, wajar di beri penghargaan atas bakat stacy...stiap psembahan pnuh bertenaga membuatkan fans2 bangga dgn stacy!!!

    ReplyDelete
  5. agree dgn Imran Ajmain...She deserved go to International market huhu..

    ReplyDelete
  6. Naik Bulu Roma bila baca..Bangga nyerr :) support Stacy...muah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...