Thursday, February 23, 2012

Mania - Hot Seats


Undian Hot Seats MANIA! Telah Bermula! Fenomena MANIA! bermula dengan penyenaraian 20 peserta yang akan merebut 3 tempat melalui undian peminat.

Peminat berpeluang memilih peserta kegemaran anda untuk menyertai 12 peserta MANIA! yang telah terpilih. Mereka hanya perlu LIKE laman Facebook MANIA! di http://www.facebook.com/ManiaAstro terlebih dahulu dan mengundi mana-mana peserta pilihan mereka.

Undian hanya boleh dibuat sekali sahaja bagi setiap 20 peserta Hot Seats. Tempoh undian bermula jam 5 petang, 20 Februari 2012 sehingga jam 12 tengah malam, 16 Mac 2012.

Mania merupakan satu rancangan hiburan bercorak pertandingan nyanyian melibatkan artis-artis terkemuka tanahair masa kini. Sesuatu yang unik mengenai Mania ialah ianya akan menggandingkan para artis hebat ini dengan ikon-ikon penerbitan muzik yang gah dalam industri muzik.

Sepanjang 10 minggu pertandingan ini berlangsung, para penonton akan dapat menyaksikan hasil gandingan artis terkenal dengan ikon penerbitan muzik ini di pentas. Siapa yang terhebat di antara artis-artis hebat ini? Anda selaku penonton yang akan menentukannya melalui undian SMS anda.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...