Wednesday, April 25, 2012

Galaksi Mania Bakal Satukan Stacy Dan Morgan?




KL, 23 APRIL 2012: Ewah, ewah...Murai Batu tidak menyangka penulisan editor murai.com.my iaitu Razif Rosdi yang bertajuk Stacy Tawan Hati Morgan SM*SH mendapat perhatian ramai.

Malah Murai Batu lihat, banyak peminat Stacy merestui seandainya Stacy dan Morgan bercinta. Paling mengejutkan, Murai Batu tidak menyangka ada peminat menyifatkan kedua figura ini bersesuaian untuk berumah tangga kerana menganut agama yang sama. Siap ada yang mendoakannya sekali.

Sungguhpun ianya sekadar pandangan peminat, mungkin ia boleh jadi kenyataan sekiranya ia disebut berulang kali.

Yelah, kata orang, kalau sudah banyak kali disebut-sebut, ia sudah jadi seperti doa. Mungkin jua, cita-cita dan impian peminat Stacy boleh menjadi kenyataan selepas kedua-duanya berjumpa atau lebih tepat lagi bertentang mata.

Menyedari hakikat ini, Murai Batu difahamkan pihak produksi Mania berkemungkinan besar bakal memakbulkan apa yang diingini peminat Stacy.

Memandangkan Mania pada minggu depan memberikan tugasan yang mana setiap bintang untuk berduet dengan artis lain, Murai Batu mendengar, Stacy mungkin akan buat kejutan dengan berduet dengan menyanyi dan menari bersama Morgan. Eh betul ke?

Malah, ia mungkin terjadi memandangkan Stacy dan Morgan memang berasal dari genre muzik yang sama.

Bagaimanapun, Murai Batu tidak tahu, adakah ia mampu dilaksanakan atau pun tidak.

Ianya berikutan Morgan bukan menetap di Malaysia. Malah, Morgan yang juga ahli SMASH sangat sibuk melengkapi jadual harian sebagai penyanyi popular di Indonesia.

Apa sekalipun, sekiranya perkara ini terjadi, mesti galaksi Mania tambah gempak dengan gegaran tarian mempersona dari Stacy dan Morgan.

Mungkin jua, ia boleh jadi lebih hebat dengan gabungan Stacy sebelum ini bersama Adam menerusi lagu Menggegar Dunia.

Yang pentingnya, Murai Batu tergamam menyaksikan aksi dangdut Stacy yang sangat mengancam pada minggu lalu. Patutlah orang ramai sibuk mengatakan hanya Murai Batu pun nampak Stacy dan Jac seperti berlumba-lumba untuk menang.

credit: Murai 

2 comments:

  1. please deh beritanya lebay bangett..wkwkkwk..mana mungkin morgan mau becinta sama steci...wkwwkwk..beritanya dibuat lebay..HAHHAHA..yang ada para smashblast mengamuk..wkwkkwk..

    ReplyDelete
  2. oh God! Come on.. Don't make a dream like that!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...