Wednesday, March 27, 2013

Benarkah Stacy Jadi Duta M7 Gantikan Zizan Razak?


KL, 27 MAC 2012: Wah, Murai Batu lihat makin ramai artis popular tempatan telah disunting menjadi duta produk M7. Bermula dari Aaron Aziz, Zizan Razak, Fizo Omar dan kini Stacy pula adalah artis yang terbaru diambil jadi duta.

Dengarnya, bukannya mudah untuk dipilih jadi duta produk berkenaan. Kalau tidak cukup popular, maka syarikat yang mengendalikan produk berkenaan tidak akan pandang artis tersebut untuk jadi duta.

Yelah, Murai Batu dapat tahu, kebanyakan artis yang diambil jadi duta ini bukannya dibayar puluhan ribu ringgit tapi mencecah lebih ratusan ribu ringgit. Wow. Masyuknya! Kenyang setahun.

Apapun, sebaik saja nama Stacy diumumkan sebagai duta produk berkenaan, Murai Batu ada dengar cerita kurang enak tentang Zizan. Katanya, Zizan yang belum setahun lagi menjadi duta produk berkenaan telah ditamatkan kontrak secara tiba-tiba.

Kenapa pula macam gitu sekali? Bukan ke Zizan antara yang paling popular dan terus popular dari duta yang sedia ada?

Merisik lebih dalam tentang isu ini, sumber Murai Batu tidak berani hendak mengesahkannya. Tetapi perkara ini mula dibincangkan ketika sesi penggambaran yang melibatkan duta-duta produk ini dilakukan.

Murai Batu diberitahu, antara punca perkara ini berlaku disebabkan Zizan menghadapi kesibukan untuk memberikan komitmen. Senang cerita, mungkin ianya terjadi disebabkan jadual Zizan yang terlalu sibuk sehingga tidak sempat menjalankan tugas sebagai duta produk berkenaan.

Tapi, Murai Batu pernah lihat Zizan mempromosikan produk ini ketika dia menyertai program Maharaja Lawak Mega 2012. Apapun, Murai Batu kenalah minta kengkawan di murai.com.my untuk merisik sendiri adakah benar Zizan telah ditamatkan kontrak.

Atau mungkin kontrak Zizan bukan setahun tetapi hanya beberapa bulan saja. Yelah, setiap artis banyak jenis kontrak dealnya. Ikut populariti katanya.

Artikel dan Gambar : Murai.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...