Tuesday, January 3, 2012

Stacy - "Album Ketiga, Azam 2012"

"Saya bersyukur dengan apa dianugerahkan Tuhan kepada saya sepanjang tahun 2011. Terima kasih juga atas sokongan keluarfa dan peminat dari awal pembabitan saya dalam industri hiburan.

Dengan terhasilnya album kedua saya, sudah pasti misi saya pada 2012 untuk menghasilkan album ketiga pula. Saya ingin memberikan yang terbaik buat peminat saya.

Walaupun berdepan dengan gosip liar, saya sangat berharap keceriaan saya berdepan dengan masalah seperti itu dapat saya teruskan. Walaupun baru berusia 22 tahun, tetapi saya berharap agar saya lebih matang."

Itulah kata-kata Stacy Angie yang dipetik dari harian metro sempena tahun baru ini. Semoga impian Stacy untuk menghasilkan album ketiga tercapai, kerna dengan berkat sokongan peminat, Stacy terus maju kehadapan. OMOT merasakan Stacy bakal menjadi artis yang disegani suatu hari kelak setanding dengan Dato Siti Nurhaliza, Amy Search dan Sheila Majid. Mudah-mudahan kita doakan yang terbaik buat Stacy ya?

ps: psst2.. dengar-dengar Stacy akan membuat persembahan kat Korea? betul ke? sesiapa yang ada info lebih lanjut jom2 komen kat blog OMOT. takpun tinggalkan jer message kat chatbox tu k. Sekian.

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. apa2 pn jgn lupa Tuhan...minta kekuatan sama Dia...prcayalah...ini jg sbagai pelayan kamu stacy...kmi support ja ne...Good luck utk thun 2012......we love you...

    ReplyDelete
  3. wah!!btol ka nk wat prsmbhan kt korea??klu btol,stacy,bktikan kehandalan tarian n nyanyian awak..wat sume mamat2 n minah2 korea trnganga tgok performence awak!!chaiyok!!

    ReplyDelete
  4. its that true yg Stacy bkl bwt prformances kt KOREA ?? gerek seyhhh

    ReplyDelete
  5. Stacy perform di festival or opening concert kpop ? sound interesting :) All the best to her !

    ReplyDelete
  6. tu xpasti.. tp rasanya tak betul kot...

    ReplyDelete
  7. Stacy de best.....OMOT bleh tolong follow blog kite x?? makasih!! http://yana-kimcy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. truskn usaha kmu stacy......kmi akn sokong stacy.....stacy boleh....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...