Tuesday, January 31, 2012

Stacy bakal beraksi satu pentas bersama 2PM!






Terkejut tak? betul... memang betul Stacy akan perform satu pentas dengan 2PM dan artis-artis tempatan lain seperti Najwa Latif, dan Max24:7 Siapa tak kenal dorang? 2PM adalah kumpulan penyanyi k-pop yang terkenal dengan lagu I'll Be Back. Sebelum ini Stacy pernah beraksi satu pentas bersama artis yang berasal dari Korea iaitu RaNia ketika Konsert Suara Kami dulu. Kali ini sekali lagi Stacy diberi kepercayaan untuk membuat persembahan semasa pelancaran Karnival Belia Kreatif 2012 pada 23 March (tarikh pelancaran telah diubah) bertempat di perkarangan Kompleks Sukan Bukit Jalil. So korang jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan persembahan Stacy nanti ya? Selangkah lagi Stacy menuju ke peringkat antarabangsa. Sama-sama kita nantikan.  Satu lagi konsert berprestij yang bakal memperlihatkan kehebatan Stacy beraksi diatas pentas.

Karnival ni berlansung selama 3 hari bermula dengan Konsert Rock yang turut menampilkan Ratu Rock negara iaitu Ella. Antara artis lain yang Awie Wings, Azlan and the Typewriter, Kristal dan artis dari seberang iaitu ZIVILIA. Seterunya Konsert K-Pop  dan artis tempatan (tak tau la napa nama k-pop) padahal artis k-pop satu je kan?) dan akhir sekali Konsert Artis Tempatan yang menampilkan Adira, Hazama, Awi Rafael dan One Nation Emcees.

Jom ramai2 pergi ke Karnival Belia Kreatif!

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara ni sila layari: http://beliabangkit.blogspot.com/2012/01/k-pop-stacy-di-karnival-belia-kreatif.html




Disamping tu, OMOT ada gak baca komen2 kat bawah ni. Pastu OMOT tertarik dengan satu komen yang mengkritik cara penulisan blog ni. Hmm terima kasih ye diatas komen anonymous tuh, lain kali letak la nama k at least OMOT tau la spe yg member komen itteww.... Anyway, OMOT sudi terima komen dan pendapat dari korang semua. so klu ada salah bahasa atau mende la... korang bagitau je k... pastikan komen-komen yang membina. ;) TQ All.


19 comments:

  1. kenapa V.I.P xda tp MAX247 yg ada. =_="

    ReplyDelete
  2. najwa latif di konsert k-pop???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najwa Latif ada pun apa nak kisah,ini bukan konsert K-Pop, Stacy pun bukan Kpop. Tapi nak tegur lah cara tulisan artikel ni memalukan Stacy sendiri sebab bukan dia saja satu pentas dgn 2PM, lainlah kalau dia saja, sama juga kata penulis Stacy dulu satu pentas dgn artis antarabangsa dlm konsert suara kita. malulah, ni bukan selangkah ke antarabangsa yer, lainlah kalau Stacy dijemput ke luar negara, artis lain yg terlibat mcm Najwa Latiff dan lain2 pun malu nak cakap selangkah ke antarabangsa. Yuna baru betul, bukan selangkah lagi so kalau nak cakap Stacy selangkah ke antarabangsa tunggu dia ditawarkan rakam album atau dijemp[ut buat show diluar negara.

      Delete
    2. terima kasih diatas komen anda, OMOT akan perbaiki mutu penulisan blog ni k. TQ.

      Delete
  3. Replies
    1. OMOT also quite not sure about this. but since Karnival Belia posted an article about 2pm and Stacy, i think its true, unless there is any changes happen.

      Delete
  4. you're not kidding right bout 2PM will be here??they're busy in march with their own concert!

    ReplyDelete
  5. max 247!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wtfuuuuUUUuuuuuuuuuu~~!!!!

    ReplyDelete
  6. kalau berduet dgn 2pm baru la boleh berbangga...ada artis lain juga kan selain stacy....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde la berbangga at least pihak pengajur memberi kepercayaan kepada Stacy dan artis lain untuk membuat persembahan dengan artis antarabangsa. tak gitu? :)

      Delete
  7. Ramai sangat Anonymous ni... nak jawab mana satu?

    ReplyDelete
  8. em , betul ke ni ? :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kot sekiranya organizer xde perubahan. OMOT bukan organizer. ;) just tlg promot. ;)

      Delete
  9. WTF... ade najis max24:7

    ReplyDelete
  10. wow bertuahnya stacy n artis2 len dapat 1 pentas dengan 2pm...

    ReplyDelete
  11. kenapa x bt je stacy & 2pm 1 stage.....x pyh ade artis lain....blh stacy tunjuk bkat dye kt 2pm....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...