Saturday, March 24, 2012

MANIA - Aubrey masih belum pilih



Minggu pertama Mania! bermula dengan 4 persembahan daripada 12 Selebriti Mania! dan satu persembahan daripada 3 peserta Hot Seats Mania! yang telah dipilih melalui "LIKE" di laman sosial Facebook. Namun apa yang menarik minggu ini ialah salah seorang Penerbit Muzik Mania! iaitu Aubrey Suwito masih belum memilih bintang yang akan mereka bimbing.

Penerbit Muzik Dato' M. Nasir telah membuat pilihan yang agak menarik apabila memilih Stacy yang terkenal dengan lagu-lagu berentak pantas. Menurut Dato' M. Nasir, beliau sudah lama ingin menari walaupun kurang mahir dalam bidang tersebut. Siapakah lagi Selebriti Mania! yang akan menyertai Kumpulan MERAH Dato' M. Nasir ini?

Konsert Minggu Pertama Mania! menjadi lebih menarik apabila sebahagian besar Selebriti yang membuat persembahan malam ini telah dipilih oleh Penerbit Muzik dari Indonesia iaitu Ahmad Dhani. Ahmad Dhani telah memilih Atilia, Kumpulan Estranged dan Akim sebagai ahli kumpulan HIJAU. Suasana menjadi begitu lucu apabila Aubrey Suwito mengatakan Ahmad Dhani tamak dalam memilih Selebriti Mania! malam ini.

Salah seorang daripada 3 peserta Hot Seats Mania! yang telah terpilih telah membuat persembahan malam ini. Ebi yang berasal dari Sabah memulakan persembahan mewakili peserta Hot Seats yang terpilih. Sebagai cabaran kepada kesemua Penerbit Muzik Mania!, peserta Hot Seats akan diberikan kepada Penerbit Muzik Mania! oleh tenaga produksi Mania! Malam ini, Ebi telah diberikan kepada Dato' M. Nasir untuk dibimbing dan digilap menjadi "Superstar"




Siapakah lagi 4 Selebriti Mania! dan seorang peserta Hot Seats yang akan membuat persembahan akan datang? Siapa pula Selebriti Mania! yang akan dipilih oleh Penerbit Muzik Mania! akan datang? Penerbit Muzik manakah yang akan menerima seorang lagi peserta Hot Seats Mania! Segalanya akan terjawab dalam Konsert Mingguan Mania, setiap Sabtu, 9 malam di Astro Ria (104)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...